Powoli zbieram się do zebrania „teczki dla wydawców”, czyli zestawu materiałów, który będę udostępniał potencjalnym wydawcą do przejrzenia. Pora wiec przemyśleć co taka „teczka” powinna zwierać. Moja wstępna wersja:
- Wstęp, który służył kiedyś za demo. Ładnie złożony ilustracje, czy wiesz, że itp.
- Opis pozostałej treści.
- Projekt okładki, wraz z opisem dlaczego taka.
- List motywacyjny :P Do kogo skierowana jest gra, dlaczego się sprzeda, dlaczego jest lepsza od konkurencji itp.
- Jakie formy wydania nas interesują i dlaczego.
- Co potem? Ewentualne dodatki i wsparcie systemu (wbrew pozorom konieczne dla profesjonalnego wydawnictwa).
- Co jest jeszcze potrzebne. W jakim stopniu system jest ukończony, co będzie musiało zapewnić wydawnictwo.
Inne sugestie?
To sporo pisania, ale potencjalny wydawca musi otrzymać taki pakiecik, żeby potraktował projekt poważnie.
|