Krew, Rdza i Smar...
Hejka, żeby troche ułatwic sobie tworzenie gry mam parę pytań do was:
1. Czy są jakieś elementy, które twoim zdaniem powinny się znalesc w podręczniku, a nie ma ich w spisie tresci/demie?
2. Co powinno się znalesc w wprowadzeniu do rpg i czy takie twoim zdaniem powinno sie znalesc w podreczniku?
3. Jaka ilosc ilustracji w podreczniku jest w twojej opinni optymalna?
4. Czy obecne rozmieszczenie działów w podręczniku jest ok (krótki wstep, tworzenie postaci... itd.)?
5. Macie jakies inne spostrzeżenia po 2 wersjach podrecznika, juz? Inne niż błędy, czy pytania zadane wyżej?
Z góry dziękuje
Offline
"Czy wiesz, że? Magia a nauka
Naukowa nazwa magii to czarna materia."
Ej nie zgadam się
Proponuje
Czy wiesz, że? Magia a nauka
Naukowa nazwa magii to efekt Mag'a (od nazwiska kosmologa specjalisty w dziedzinie czarnej materii i energii występujących w kosmosie).
Tabelkę na stronie 24 wypadałoby rozszerzyć o podnosznie też z 1 do X a nie tylko z X-1 do X
Offline
Abstrachując od tego, że to nie temat "błędy w podręczniku", "rzeczy do dyskusji" itp.
Gadałem o tym z tobą na gg. Czarna materia ma zwiększac sf-fi'owośc systemu.
Twoja wersja jest ok i okreżnie mówi to co moja, wiec ok. Zmienie przynajbliższej okazji.
A co do tabelki, to przecież każdy wspołczynik poza magią ma na początku wartosc równą 1
Offline